عملکرد کولرگازی پرتابل

عملکرد کولر گازی پرتابل

عملکرد کولرگازی پرتابل مثل سایر کولرهای گازی خنک کردن هوای محیط با جذب گرما ، رطوبت و غبار موجود در هوا و انتقال آن به فضای بیرون است . کولر های گازی پرتابل برای خنک کردن محیط از چرخه تبرید استفاده می کند.
ابتدا باید بدانید که نصب کولر گازی های پرتابل بسیار راحت است. کولر گازی را از کارتن بیرون می آورید، آن را به برق وصل می کنید، شلنگ تهویه آن را وصل می کنید و آن را تا بیرون از خانه هدایت می کنید، سپس کولر گازی را روشن می کنید.

هر کولر‌گازی‌پرتابل این دو کار اصلی را انجام می دهد : فضا را خنک می کند و رطوبت محیط را خارج می کند. اکنون می خواهیم ببینیم که یک کولر‌گازی‌پرتابل چگونه دمای محیط را کاهش می دهد و رطوبت را از هوای محیط می گیرد.

 

نحوه عملکرد کولر گازی پرتابل

فن کولرگازی پرتابل رطوبت و هوای گرم محیط را با داخل کولر می کشد .رطوبت هوای محیط حین عبور از کویل های کنداسور متراکم می شود و بدین ترتیب رطوبت خود را از دست می دهد . گرمای هوا نیز هنگام عبور از روی کویل کندانسور دمای خود را به گاز مبرد داخل کویل کندانسور منتقل می کند . وقتی که هوا به اواپراتور می رسد دمای آن ماده مبرد داخل کویل اواپراتور را تبخیر می کند و به گاز تبدیل می شود . بدین ترتیب هوایی که از کولر خارج می شود تمام گرما و رطوبت خود را از دست داده است . هوای خنک بوسیله فن به محیط دمیده می شود . در این مرحله ماده مبرد که به حالت گاز در آمده است از اواپراتور وارد کمپرسور کولر گازی شده و در آن جا فشرده یم شود . سپس وارد کندانسور شده و گرمای آن گرفته می شود ، این گرما بوسیله شیلنگ تهویه هوا به بیرون انتقال می یابد . این چرخه با مکش دوباره هوای گرم به داخل کولرگازی تکرار می شود .
برای تخلیه رطوبت متراکم شده توسط کولر گازی هم می توان با لوله کشی به خارج از محیط آن را به فضای بیرون هدایت کرد و هم می توان در محل تخلیه مایعات ظرفی قرارداده و آن را به صورت دستی تخلیه کرد .

فروش اقساطی کولر گازی پرتابل  در اندیشه، با شرایط استثنایی در اندیشه و فردیس و کرج :

“فروش اقساطی”

“بدون ضامن”

“نصب رایگان”

“دارای پنج سال ضمانت کمپرسور”

فروش کولرگازی در اندیشه

گروه هواسازی با محوریت دفتر مرکزی در شهر اندیشه در راستای مشتری مداری خود فروش ویژه کولرهای گازی شرکتی را به صورت نقد و اقساط به فروش می رساند، تمامی کولرهای گازی از برندهای معتبر هستند مانند کولرگازی اورینت، کولرگازی هیوندا، کولرگازی هومکس، کولرگازی زانتی، کولرگازی هایسنس

ساختار کولرگازی پرتابل

ساختار کولرگازی پرتابل ، به دلیل کارکرد مشابه با سایر کولرهای گازی جنرال تفاوتی در قطعات اصلی با آنها ندارد . تنها تفاوت ساختار کولر گازی های پرتابل در شکل ظاهری و نحوه حمل و نصب این مدل کولرگازی است . برای نصب کولر گازی پرتابل تنها کافی است آن را از کارتن خارج کرده و به برق وصل کنید . برای نصب کولرگازی پرتابل در کرج می توانید با همکاران ما در فروشگاه کولرگازی هواسازی تماس حاصل نمایید .

 

قطعات اصلی کولرگازی پرتابل

  • ماده مبرد برای خنک کردن هوا
  • کمپرسورکولرگازی برای متراکم کردن مبرد
  • فن برای جابه جا کردن هوا

جهت خرید کولرگازی پرتابل در کرج با ما در تماس باشید .

نمایندگی کولر گازی زانتی اندیشه

نمایندگی کولر گازی زانتی اندیشه

نصب، تعمیر و سرویس کولرگازی زانتی در اندیشه

نمایندگی کولر گازی هایسنس اندیشه

نمایندگی کولر گازی هایسنس اندیشه

نصب، تعمیر و سرویس کولرگازی هایسنس در اندیشه

نمایندگی کولر گازی هیوندای اندیشه

نمایندگی کولر گازی هیوندای اندیشه

نصب، تعمیر و سرویس کولرگازی هیوندای در اندیشه

فروش نقدی و اقساطی کولرگازی هومکس در اندیشه

فروش کولر گازی هومکس اندیشه

فروش نقدی و اقساطی کولرگازی هومکس در اندیشه

فروش کولر گازی اورینت اندیشه

فروش کولر گازی اورینت اندیشه

فروش نقدی و اقساطی کولرگازی اورینت در اندیشه

دیدگاه نوشته

تماس سریع