تکنولوژی کولرهای گازی

تکنولوژی کولرهای گازی ، تاثیر مستقیمی در کاربری و قیمت کولر گازی دارد . هرچه تعداد این تگنولوژی های بیشتر باشد قیمت کولر گازی گران تر خواهد بود . در این مقاله قصد داریم با توضیح مختصری در مورد تکنولوژی های بکار رفته درانواع کولرگازی شما را درانتخاب وخرید کولرگازی مناسب همراهی کنیم .

فروش اقساطی کولر گازی ، با شرایط استثنایی :

“فروش اقساطی”

“بدون ضامن”

“نصب رایگان”

“دارای پنج سال ضمانت کمپرسور”

فروش کولرگازی در اندیشه

گروه هواسازی با محوریت دفتر مرکزی در شهر اندیشه در راستای مشتری مداری خود فروش ویژه کولرهای گازی شرکتی را به صورت نقد و اقساط به فروش می رساند، تمامی کولرهای گازی از برندهای معتبر هستند مانند کولرگازی اورینت، کولرگازی هیوندا، کولرگازی هومکس، کولرگازی زانتی، کولرگازی هایسنس

تکنولوژی کولرهای گازی

 

۱.تکنولوژی اینورتر کولر گازی : تکنولوژی اینورتر مهم ترین تکنولوژی در کولرهای گازی است که در هنگام خرید کولرگازی باید به آن توجه کنید .

تکنولوژی اینورتر در کولرگازی چیست ؟

عملکرد تکنولوژی اینورتر بگونه ای است با جلوگیری از خاموش و روشن شدن متوالی کمپرسور دمای محیط را در وضعیت ایده آل نگه می دارد . این تکنولوژی تا ۶۰ درصد در مصرف برق صرفه جویی می کند. در کولرگازی اینورتر کمپرسور دائما در حال چرخش بوده و به همین علت نیاز بع استارت ندارد . شاید تنها عیب کولرگازی اینورتر قیمت بالای آن نسبت به سایر کولرهاست که با صرفه جویی که در هزینه برق می شود این اختلاف قیمت جبران می شود .

۲.تکنولوژی صرفه جویی در مصرف برق کولرگازی : وجود سیستم مصرف بهینه برق در کولرگازی به تکنولوژی اینورتر وابسته است. در این حالت کولر گازی در بهینه ترین حالت ممکن کار می کند و از اتلاف انرژی جلوگیری می شود .
۳.تکنولوزی توربو در کولر گازی : تکنولوژی توربو در کولرهای گازی برای سرعت بخشی به خنک شدن هوای محیط استفاده می‌شود. در سیستم توربو کولرهای گازی در هر دو حالت سرمایش و گرمایش، کمپرسور به مدت ۳۰ دقیقه بدون در نظر گرفتن دمای محیط کار می‌کند. بعد از این ۳۰ دقیقه کولرگازی از حالت توربو خارج شده و به وضعیت نرمال بازخواهد گشت .
۴.تکنولوژی خواب راحت یا (Good Sleep) کولر گازی: تکنولوژی خواب راحت در کولرهای گازی با تنظیم خودکار رطوبت و دما باعث می شود که اهالی خانه خواب آرامی را تجربه کنند . تکنولوژی Good Sleep در بهینه سازی مصرف برق نیز تاثیر زیادی دارد .
۵.تکنولوژی حالت بی صدا یا (Quiet Mode) کولر گازی: این تکنولوژی تاثیر زیادی در کم شدن صدای کولر گازی در نتیجه آرامش محیط دارد .
۶.تکنولوژی تایمر کولرگازی : با فعال کردن تایمر گولرگازی می توانید زمان روشن و خاموش شدن کولر را تنظیم کنید .
۷.تکنولوژی نانو سیلور کولر گازی : کولرهای دارای این تکنولوژی با استفاده از یون های نقره ، انواع باکتری ها و میکروب های موجود در هوا زا از بین برده و هوایی خنک و فرح بخش ، عاری از هرگونه آلودگی برای شما ایجاد خواهد کرد .
۸. تکنولوژی یون میکروپلاسما کولر گازی : این تکنولوژی نیز همانند حالت قبلی به منظور کاهش آلودگی‌های هوا در کولرهای گازی به کار می‌رود و درواقع مانند فیلتر عمل می کند .
۹. فیلتر پیور (Pure Filter) و فیلترچندگانه تصفیه هوا کولر گازی : این فیلترها باعث جلوگیری از ورود هرگونه گرد و غبار به داخل کولر می‌شوند و در نتیجه باد خروجی کاملا پاک خواهد بود.این تکنولوژی در کولرهای گازی خریداری شده برای مناطق جنوبی گشور توصیه می شود .
۱۰.حالت فن یا بادزن اتوماتیک کولر گازی : حالت بادزن کولر گازی زمانیکه نیاز به سرمایش زیادی ندارید می توان فعال کرد . در این وضعیت فن بدون کمپرسور کار می کند .

شاید تحقیق و به یاد سپردن تمامی نکات فنی مربوط به کولرهای گازی برای خریداران مقدور نباشد به همین دلیل کارشناسان فروش ما در هواسازی ، آماده ارائه مشاوره فنی لازم برای فروش کولرگازی درکرج هستند .

نمایندگی کولر گازی زانتی اندیشه

نمایندگی کولر گازی زانتی اندیشه

نصب، تعمیر و سرویس کولرگازی زانتی در اندیشه

نمایندگی کولر گازی هایسنس اندیشه

نمایندگی کولر گازی هایسنس اندیشه

نصب، تعمیر و سرویس کولرگازی هایسنس در اندیشه

نمایندگی کولر گازی هیوندای اندیشه

نمایندگی کولر گازی هیوندای اندیشه

نصب، تعمیر و سرویس کولرگازی هیوندای در اندیشه

فروش نقدی و اقساطی کولرگازی هومکس در اندیشه

فروش کولر گازی هومکس اندیشه

فروش نقدی و اقساطی کولرگازی هومکس در اندیشه

فروش کولر گازی اورینت اندیشه

فروش کولر گازی اورینت اندیشه

فروش نقدی و اقساطی کولرگازی اورینت در اندیشه

تماس سریع