تعمیر، نصب، سرویس و نمایندگی پکیج در شهرک اندیشه

تعمیر، نصب، سرویس و نمایندگی پکیج در شهرک اندیشه

تعمیر، نصب، سرویس و نمایندگی پکیج در شهرک اندیشه، تیم هواسازی  آماده ارائه تمامی سرویس های دوره ای پکیج شهرک اندیشه می باشد. تعمیر پکیج در اندیشه ، سرویس پکیج در اندیشه ، نمایندگی پکیج در اندیشه ، نصب پکیج در اندیشه از خدمات تیم هواسازی می باشد کارشناسان مجرب ما در کوتاه ترین زمان ممکن برای رفع ایرادات احتمالی و انجام سرویس های دوره ای در منزل یا محل کار شما مورد نظر شما حاضر خواهند شد تا پکیج شما را در شهرک اندیشه تعمیر، سرویس و یا نصب نمایند.

سرویس های دوره ای پکیج در شهرک اندیشه

سرویس های دوره ای پکیج در شهرک اندیشه، بر کسی پنهان نیست که هر دستگاه پکیجی به تعمیر و سرویس سالیانه نیاز دارد. پکیج ها وسایلی هستند که جهت گرمایش محیط و آب مصرفی مورد استفاده قرار می گیرند. پس از خرید پکیج و نصب آن مهمترین مساله پس از مدتی استفاده تعمیر پکیج است. در این مطلب با انواع پکیج، تعمیر پکیج و راه های عیب یابی پکیج آشنا خواهید شد.

تعمیرکار پکیج در اندیشه

پکیج جهت گرمایش محیط و همچنین گرم کردن آب مصرفی مورد استفاده قرار می گیرند. پکیج ها از بخش های مختلفی تشکیل میشوند که مدل زمینی آن دارای یک مخزن نیز می باشد، امروزه پکیج ها به دلیل کم جا بودن طرف داران زیادی دارد و خریداران آن بیشتر شده است و جای موتورخانه های سابق را در آپارتمان گرفته است.

پکیج چیست، برندهای داخلی و خارجی بسیاری در حال تولید پکیج هستند. قطعات و همچنین کیفیت پکیج در افزایش طول عمر و همچنین مقاومت در برابر خرابی نقش مهمی دارند لذا قبل از اینکه اقدام به خرید پکیج کنید لازم است که اطلاعات کافی جهت خرید پکیج در اندیشه را داشته باشید، که یم توانید برای کسب این اطلاعات و مشاوره تخصصی با تیم هواسازی در تماس باشید.

اندیشه نمایندگی پکیج

در برندهای متفرقه که کیفیت ساخت نامناسبی دارند پس از مدت کوتاهی استفاده خرابی ها نمایان می شود و نیاز به تعمیر پکیج زودتر از حد معمول اتفاق می افتد. و با توجه به قیمت بالای قطعات و دستمزد سرویسکار پکیج در اندیشه مسلما خرید این پکیج ها مقرون به صرفه نیست.

تعمیرکار پکیج بوتان در اندیشه

تعمیر پکیج در شهرک اندیشه
تعمیر انواع پکیج ها در شهرک اندیشه

معرفی انواع پکیج در اندیشه

تعمیر پکیج زمینی در اندیشه

پکیج زمینی در اندیشه

پکیج زمینی در اندیشه، بنابر تولیدات فعلی کارخانه ایران رادیاتور پکیج‌ و شوفاژ زمینی ایران رادیاتور زمینی در دو نوع که هرکدام در دو سری تولید و ارائه می شود :

  • پکیج زمینی Z 60FA ایران‌رادیاتور
  • پکیج زمینی Z 36FF ایران‌رادیاتور
  • پکیج زمینی گازسوز ایران رادیاتورمدل G35
  • پکیج زمینی گازوئیل سوز ایران رادیاتورمدل D35

پکیج زمینی چیست؟

جهت تعریف بهتر پکیج زمینی بهتراست بدانید که پکیج به نوعی سیستم گرمایشی گفته می‌شود که امروزه جایگزین موتور خانه‌ها شده اند. پکیج‌ها در دو نوع زمینی و دیواری می‌باشند که نوعی از آن که بر روز زمین قرارداده می شود (البته با نصب تخصصی) و دارای یک مخزن می باشد پکیج زمینی گفته می شود.

پکیج دیواری در اندیشه

پکیج دیواری در اندیشه، همانطور که در پکیج زمینی گفتیم پکیج شوفاژ به نوعی سیستم گرمایشی گفته می‌شود که امروزه جایگزین موتور خانه‌ها شده اند. پکیج‌ها در دو نوع زمینی و دیواری می‌باشند و به نوعی از آن که بر روز دیوار نصب می گردد پکیج دیواری گفته می شود که ظاهری شبیه به آبگرمکن دیواری دارد و زمانی که آب گرم را باز می‌کنید سنسور‌های موجود درون آن آب را گرم می‌کنند.

پکیج دیواری یکی از پرطرفدار ترین‌ها است چرا که مکان کمتری را اشغال می‌کند.

پکیج دیواری آب مصرفی شما برای حمام، دستشویی، ظرفشویی و … و همچنین آب گرم مورد نیاز برای گرمای محیط به واسطه رادیاتور را نیز تامین می‌کند و با استفاده از دود کش دود حاصل از آن را به بیرون منتقل می‌کند.

تعمیر پکیج دیواری در اندیشه

تعمیرات پکیج اندیشه فاز یک

تعمیرات پکیج اندیشه فاز یک ، گروه هواسازی ارائه دهنده خدمات تعمیر، نصب، سرویس و نمایندگی پکیج شوفاز در تمام مناطق شهرک اندیشه از جمله فاز یک می باشد، پکیج کاربردهای زیادی دارد از جمله گرم کردن محیط خانه در زمستان و فصول سرد و همچنین تامین آب گرم مصرفی یک واحد مسکونی با تا متوسط ۶خانوار  نیز می باشد.

گرم کردن محیط خانه به این صورت است که که آب به وسیله پکیج گرم شده و به رادیاتور و شوفاژ‌ها منتقل می‌شود و گرمای ناشی از شوفاژ و رادیاتور‌ها باعث گرم شدن محیط خواهد شد.
کاربرد دیگر پکیج این است که آب گرم مصرفی محیط شما را تامین خواهد کرد و وظیفه آبگرمکن را انجام می‌دهد.
تیم حرفه و مجرب هواسازی جهت تعمیر پکیج در اندیشه فاز یک خدمات تخصصی را برای شما عزیزان در نظر گرفته است که با یک تماس می توانید از این خدمات بهره مند شوید.

هواسازی هواتو داره ….

نمایندگی برند های مختلف پکیج شوفاژ در اندیشه

نمایندگی پکیج بویلر در اندیشه

نمایندگی پکیج بویلر در اندیشه

نصب، سرویس، تعمیر و نمایندگی پکیج های زمینی و دیواری بویلر در اندیشه

ادامه مطلب
نمایندگی پکیج بوتان در فردیس

نمایندگی پکیج بوتان در اندیشه

نصب، سرویس، تعمیر و نمایندگی پکیج های زمینی و دیواری بوتان در اندیشه

ادامه مطلب
نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در اندیشه

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در اندیشه

نصب، سرویس، تعمیر و نمایندگی پکیج های زمینی و دیواری ایران رادیاتور در اندیشه

ادامه مطلب

دیدگاه نوشته

تماس سریع