تعمیر و نمایندگی رادیاتور در اندیشه

نصب، سرویس، تعمیر و نمایندگی رادیاتور در اندیشه، گروه هواسازی با مهارت بالا و تجربه سالیان خدمات تخصصی خود را در این زمینه برای شهروندان ارائه می نماید.

از جمله خدماتی که در رابطه با نصب و تعمیر رادیاتور توسط گروه هواسازی ارائه می شود شامل نصب و تعمیر شوفاژ، تنظیم مشعل، تعویض و یا ترمیم منبع دوجداره، تعمیر سیستم موتورخانه شوفاژ، تعمیر منبع انبساط پشت بام، تعمیر دیگ، تعمیر و تعویض پمپ های شوفاژ، هواگیری رادیاتورها، شستشوی کویل، تعویض شیر فلکه موتورخانه، نصب رادیاتور و …. می شود.

سرویس سالیانه رادیاتور در اندیشه

سرویس رادیاتور در اندیشه، سرویس رادیاتور به صورت سالیانه و قبل از شروع فصل سرما باعث می شود تا از مشکلات بیشتر جلوگیری شود و از هزینه های بالای تعویض قطعات و … جلوگیری شود و همچنین صرفه جویی زیادی در مصرف انرژی داشته باشید.

زمان تعمیر رادیاتور

تعمیر رادیاتور در اندیشه، مسائل متعددی باعث خرابی رادیاتور و شوفاژ در اندیشه می شود که از جمله آنها می توان به نشتی رادیاتور، زنگ زدگی و پوسیدگی رادیاتور، کاهش فشار پکیج، خاموش و روشن شدن رادیاتور، گرم نشدن شوفاژ و… اشاره کرد.

سرویس رادیاتور در اندیشه، متخصصان ما در تیم هواسازی با عیب یابی و رفع خرابی رادیاتور و همچنین سرویس و چکاپ به موقع آن به شما در حل و جلوگیری از این مشکل که ممکن است در فصول سرد بسیار دردسرساز شود کمک می کنند. اگر ساکن شهر اندیشه و یا فردیس هستید می توانید مطمئن باشید تتیم هواسازی  دارای تخصص کافی در زمینه تجهیزات گرمایشی است و برای برخی مشکلات قابل اجرا توسط شما، آموزش نگهداری پکیج و رادیاتور را نیز به خریداران می دهد.

رادیاتور یا شوفاژ چیست؟

همانطور که می دانید رادیاتور یا همان شوفاژ یک سیستم گرمایشی متمرکز است که تأمین انرژی گرمایشی خانه را بر عهده دارد. منبع تولید انرژی گرمایشی می‌تواند یک پکیج نصب شده در واحد و یا یک موتورخانه مرکزی در ساختمان‌های بزرگ باشد. این انرژی گرمایشی از طریق آبی که به کمک سوخت‌های مختلف گرم شده تأمین می‌شود.

تعمیر پکیج در اندیشه

بهتر است بدانید که موتورخانه‌های متمرکز ممکن است از سوخت‌های مختلفی نظیر گاز طبیعی یا گازوئیل برای گرم کردن آب استفاده کنند. اما در مدل‌های پکیج خانگی، از گاز شهری و یا المنت برقی برای گرم کردن آب استفاده می‌شود. این آب گرم داخل باکس‌های فلزی جاری شده و گرما با جابجایی در شبکه‌های داخلی به محیط اطراف منتقل می‌شود. به این باکس فلزی، رادیاتور می‌گویند. تعداد شبکه‌ها یا همان پره‌های رادیاتور نیز بسته به مساحت تحت پوشش آن متفاوت است.

نصب، سرویس، تعمیر و نمایندگی شوفاژ در منظریه

تعمیر انواع رادیاتور در اندیشهتعمیر، نصب، سرویس و نمایندگی انواع رادیاتور در اندیشه

نصب، سرویس، تعمیر و نمایندگی رادیاتور در فردیس

تعمیر، سرویس، نصب و نمایندگی رادیاتور در اندیشه، انواع مختلف رادیاتور از لحاظ جنس بدنه آن به دو نوع عمده آلومینیومی و فولادی تقسیم‌بندی می‌شود. البته مدل‌های غیرمرسومی نظیر رادیاتورهای شیشه‌ای و یا چدنی نیز وجود دارد که بازدهی انرژی آن‌ها به اندازه دو نوع اول نیست.

البته بهتر است بدانید که رادیاتورها از نظر ساختار دسته‌بندی دیگری دارند و با توجه به کاربردهای مختلفی که دارند در انواع متفاوتی ساخته می‌شوند:

  • تعمیر رادیاتورهای پره‌ای در اندیشه:

در رادیاتورهای پره ای مسیر جریان آب داخل پره‌های رادیاتور در جریان است و به دلیل تماس بیشتر با هوای مجاور، انتقال گرما در این مدل بهتر صورت می‌گیرد. اگر رادیاتور برای گرم کردن محیط بزرگ‌تری در نظر گرفته شده باشد، تعداد پره‌ها و عرض رادیاتور بیشتر خواهد شد. در این صورت قدرت گرمادهی آن نیز بیشتر می‌شود.

  • نصب رادیاتورهای پنلی در اندیشه:

اغلب از جنس فولاد ساخته می‌شود، رادیاتور دارای سطح یکپارچه بوده و مسیر جریان آب در آن کمتر است. این مدل‌ها جدیدتر از مدل‌های پره‌ای هستند اما یک عیب عمده آن‌ها این است که در صورت بروز مشکل و سوراخ شدن مسیر داخلی، باید کل رادیاتور تعویض گردد؛ در حالی که در مدل‌های پره‌ای، پره‌ها به صورت مجزا قابل تعویض و جایگزینی هستند.

  • سرویس رادیاتورهای قرنیزی در اندیشه:

در مدل‌های قرنیزی، که جدیدترین مدل‌های رادیاتور محسوب می‌شوند، قرنیز گوشه اتاق به‌گونه‌ای ساخته می‌شود که در آن لوله‌هایی از جنس مس یا آلومینیوم برای جریان آب گرم تعبیه می‌گردد. این مدل دارای این مزیت است که ظاهری زیبا داشته و در اتاق‌های کوچک، فضای بسیار کمتری را در مقایسه با دو مدل دیگر اشغال می‌کند.

  • نمایندگی رادیاتور حوله خشک‌کن در اندیشه

رادیاتور حوله خشک‌کن نیز در داخل حمام، کاربرد زیادی دارد. در این مدل‌ها که بر روی دیوار اما با فاصله بیشتری نسبت به سطح زمین نصب می‌گردند، یک سری لوله‌های حاوی آب به صورت افقی تعبیه می‌شوند که برای آویزان کردن انواع حوله و گرم کردن محیط حمام در روزهای سرد کاربرد دارد.

  • تعمیر رادیاتورهای دکوراتیو در اندیشه

این رادیاتورها هم برای زیباتر کردن دکوراسیون داخلی طراحی شده‌اند و توامان برای گرمایش و دکوراسیون خانه کاربرد دارند.

نصب، تعمیر و سرویس انواع رادیاتور در اندیشه و فردیس

ارائه خدمات در اندیشه و فردیس

گروه هواسازی با محوریت دفتر مرکزی در شهر اندیشه ، خدمات نصب، تعمیر و سرویس انواع رادیاتور را در این شهر و شهرهای نزدیک مانند فردیس ارائه می دهد، و با وجود نصاب ماهر در اندیشه خدمات تخصصی نصب، تعمیر و سرویس انواع رادیاتور را انجام می دهد.

برای ارائه خدمات با کیفیت سعی کرده ایم بهترین ها را در کنار هم داشته باشیم تا همشهریان ما در اندیشه با خیالی آسوده نصب، تعمیر و سرویس انواع رادیاتور های خود را به گروه هواسازی بسپارند ، و جلب رضایت ۹۹ درصدی مشتریان نشان دست یافتن به این مهم می باشد. ما در اندیشه و فردیس تنها یک تماس با شما فاصه داریم.

دیدگاه نوشته

تماس سریع