نمایندگی نصب، تعمیر و سرویس رادیاتور در کرج

نمایندگی نصب، تعمیر و سرویس رادیاتور در کرج، گروه هواسازی با مهارت بالا و تجربه سالیان خدمات تخصصی خود را در این زمینه برای شهروندان ارائه می نماید.

از جمله خدماتی که در رابطه با نصب، تعمیر و سرویس رادیاتور در کرج توسط گروه هواسازی ارائه می شود شامل نصب و تعمیر رادیاتور، تنظیم مشعل، تعویض و یا ترمیم منبع دوجداره، تعمیر سیستم موتورخانه رادیاتور، تعمیر منبع انبساط پشت بام، تعمیر دیگ، تعمیر و تعویض پمپ های شوفاژ، هواگیری رادیاتورها، شستشوی کویل، تعویض شیر فلکه موتورخانه، نصب رادیاتور و …. می شود.

فروش رادیاتور در کرج

فروش رادیاتور در کرج، رادیاتور نوعی مبدل حرارتی است که برای ایجاد گرما در محیط بکار گرفته می‌شود.و از آن استفاده می‌شود رادیاتور کاربرد فراوانی در گرمایش داخلی دارد.

گروه هواسازی نمایندگی نصب، تعمیر و سرویس رادیاتور در کرج می باشد برای اطلاع از نحوه ثبت سفارش خود با مشاورین ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید.

سرویس رادیاتور در کرج را به ما بسپارید. گرمایش در رادیاتور از بوسیله لوله‌های حاوی آب گرم که در درون آن گردش می‌کند و حرارت را بوسیله جابه جایی انتقال می‌دهد.( تعمیرکار موتورخانه و شوفاژ )

گرمایش در رادیاتور بوسیله گردش آب گرم تولید شده بوسیله پکیچ یا موتور خانه در داخل آن و به دو روش همرفتی و تابشی اتفاق می‌افتد.

گروه هواسازی مرکز فروش رادیاتور در کرج آماده ی ارائه انواع مشاوره در خصوص انواع رادیاتور، نحوه خرید رادیاتور،نصب و سرویس رادیاتور در کرج می باشد.

آب گرم بوسیله پمپ سیرکولاتور مدار گرمایش و همین‌طور بوسیله لوله رفت وارد رادیاتور می‌شود. و بعد از گردش در درون رادیاتور گرمای خود را از دست می‌دهد

و از بوسیله لوله برگشت برای گرم شدن دوباره به پکیج یا دیگ موتور خانه برمی‌گردد.

مناسب‌ترین مکان برای نصب رادیاتور زیر پنجره‌ها است که باعث ایجاد گردش هوای مطبوع و توزیع مناسب گرما در فضای اتاق می‌شود.

ویژگی یک رادیاتور خوب

ویژگی‌های که یک رادیاتور خوب از آن باید برخوردار باشد و سایر پارامترهایی که در زمان خرید رادیاتور در کرج باید مدنظر قرار دهیم:

  • ظاهری رادیاتور از نظر زیبایی
  • کیفیت رنگ آن وب باشد که با مرور زمان شکل نامناسبی پیدا نکند
  • از نظر مکانیکی مقاوم باشد
  • در برابر خوردگی مقاوم باشد
  • طول عمر مفید آن بالا باشد
  • سطح رادیاتور صاف و بدون لبه تیز باشد
  • نوع اتصالات آن خوب باشد که نصب آنبه آسانی انجام شود
  • از نظر قیمت مناسب باشد
  • پشتیبانی خدمات بعد از فروش و گارانتی تعویض در صورت پوسیدگی و خوردگی داشته باشد

سرویس رادیاتور در کرج

سرویس رادیاتور در کرج از کارآمد بودن آن نه تنها برای ایجاد فضایی راحت در خانه بلکه برای صرفه‌ جویی در هزینه‌ های بلند‌ مدت نیز کاری اجتناب ‌ناپذیر است.

اینکه بتوانید هرگونه مشکلات مربوط به رادیاتور شوفاژ را برطرف کنید، نشان‌دهنده این است که می‌توانید در ماه‌های سرد سال به سرعت خانه خود را گرم کنید.

گروه فنی هواسازی مرکز سرویس رادیاتور در کرج آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه نصب و سرویس رادیاتور در کرج می باشد کافیست با ما در نمایندگی نصب، تعمیر و سرویس رادیاتور در کرج تماس حاصل نمایید.

سرویس دوره ای رادیاتور در کرج

هنگامی که آب گرم وارد رادیاتور شد، سیستم گرمایش مرکزی (معمولاً پکیج) خود را خاموش کنید.
سپس باید کلید هواگیری مخصوص رادیاتور را پیدا کنید. این ابزاری است که دریچه رادیاتور را باز و بسته می‌کند. شما می ‌توانید آن را خریداری کرده یا به عنوان راه ‌حلی دیگر، بهتر است از یک پیچ گوشتی یا انبردست استفاده کنید.

مطالب مرتبط:

تعمیر رادیاتور در اندیشه کرج

کلید هواگیری را درون شیر قرار دهید که معمولاً در یکی از دو انتهای بالای رادیاتور قرار دارد.
کلید را به اندازه‌ ای بچرخانید که دریچه کمی باز شود.

در این زمان هوا به آرامی خارج می‌شود.

اگر به همراه هوا آب هم از دریچه شوفاژ خارج شد، نشان ‌دهنده این موضوع است که کلید را بیشتر چرخانده ‌اید.
هنگام خارج شدن هوای به دام افتاده زمان آن رسیده که دوباره شیر را محکم کنید.
هم اکنون می توانید سیستم گرمایش مرکزی خود را دوباره روشن کنید

تا بررسی کنید که رادیاتور در حالت عادی کار می‌کند و اینکه هیچ نشتی وجود نداشته باشد.
پس از اتمام کار، باید اطمینان حاصل کنید

که فشارسنج بر روی سیستم گرمایشی هنوز در محدوده پیشنهادی سازنده (مثلا ۱/۵ بار) قرار دارد. اگر این‌گونه نیست،

از طریق شیر تخلیه (شیر پر کن)، آب اضافی را وارد سیستم کنید تا فشار آب تنظیم شود.

تماس سریع