راهنمای جامع خرید کولر گازی

راهنمای جامع خرد کولرگازی شامل لیستی از ویژگی های کولرگازی است که در هنگام انتخاب و خرید کولر گازی به آنها توجه کنید . شاید در نگاه اول حفظ کردن و بخاطر سپردن تمامی موارد این لیست برای خریداران کولرهای گازی سخت و پیچیده باشد اما کارشناسان ما در گروه هواسازی علاوه بر بیان لیست وار راهنمای خرید کولرگازی ، آماده ارائه مشاوره تخصصی در هنگام خرید کولر گازی به شما می باشند .
خرید کولر گازی بر اساس نیاز مشتریان جهت استفاده در محیط های مختلف با کاربری مسکونی ، اداری ، تجاری و حتی صنعتی انجام می پذیرد . برای هر محیط نیاز است که کولرگازی کارایی لازم را داشته باشد .

فروش اقساطی کولر گازی ، با شرایط استثنایی :

“فروش اقساطی”

“بدون ضامن”

“نصب رایگان”

“دارای پنج سال ضمانت کمپرسور”

فروش کولرگازی در اندیشه

گروه هواسازی با محوریت دفتر مرکزی در شهر اندیشه در راستای مشتری مداری خود فروش ویژه کولرهای گازی شرکتی را به صورت نقد و اقساط به فروش می رساند، تمامی کولرهای گازی از برندهای معتبر هستند مانند کولرگازی اورینت، کولرگازی هیوندا، کولرگازی هومکس، کولرگازی زانتی، کولرگازی هایسنس

خرید کولرگازی بر اساس نوع کمپرسور

خرید کولرگازی بر اساس نوع کمپرسور را می توان با مطالعه چند نکته کاربردی زیر براحتی انجام دهید . کمپرسورهای بکار رفته در کولرهای گازی را می توان در سه دسته بندی زیر جای داد :

کمپرسور پیستونی کولرگازی : کمپرسورهای پیشتونی برای مکش و متراکم کردن گاز مبرد ، از حرکت رفت و برگشتی پیستون استفاده می کند .
کمپرسور روتاری کولرگازی: کمپرسور روتاری کولرگازی با نام کمپرسور دوار نیز شناخته می شود . در کمپرسور دوار عمل مکش و کمپرس گاز مبرد با گردشی ۳۶۰ درجه تیغه های کمپرسور انجام می شود . این نوع کمپرسورها نسبت به کمپرسورهای پیستونی مصرف برق کمتر و راندمان بالاتری دارند .

کمپرسور اسکرول کولر گازی : کمپرسور اسکرول کولرگازی به دلیل مصرف انرژی پایین و راندمان بالا بیشتر در کولرگازیبا ظرفیت بالا کاربرد دارند .صدای ایجاد شده توسط کمپرسور اسکرول خیلی کم است و عمر مفید بیشتری دارند . مزایای این نوع کمپرسور باعث شده تا قیمت بالاتری داشته باشد . مکانیزم مکش و فشرده سازی در کمپرسور اسکرول توسط دو قطعه حلزونی ثابت و متحرک انجام می شود .

خرید کولر گازی بر اساس تکنولوژی کولرهای گازی

خرید کولرگازی بر اساس تکنولوژی های موجود در کولرگازی بخش مهمی از فرآیند ارزیابی و خرید کولر گازی می باشد . ۱۰ تکنولوژی برتر بکار رفته در کولرهای گازی عبارتند از : تکنولوژی اینورتر، تکنولوژی صرفه جویی در مصرف برق، تکنولوزی توربو، تکنولوژی خواب راحت ، تکنولوژی حالت بی صدا، تکنولوژی تایمر، تکنولوژی نانو سیلور، تکنولوژی یون میکروپلاسما، فیلتر پیوروحالت فن یا بادزن اتوماتیک. خریداران کولرگازی باید در نظر داشته باشند هرچه تعداد تکنولوژی های استفاده شده در کولر بیشتر باشد قیمت کولرگازی گران تر خواهد بود .
برای مطالعه جزئیات کامل ۱۰ تکنولوژی عنوان شده در بالا مقاله تکنولوژی های کولر گازی را مطالعه نمایید.

خرید کولر گازی بر اساس متراژ محیط

برای خرید کولرگازی بر اساس متراژ محیط می توان با در نظر داشتن نکات زیر بهترین انتخاب را داشت . معمولا ارتفاع سقف باید بین ۲/۷ تا ۳ متر باشد در صورتیکه بیشتر از این بود باید ظرفیت های بالاتری را انتخاب کنید . سایر عوامل محیطی تاثیر گذار در ظرفیت کولرگازی شامل : شرایط آب و هوایی، تعداد افراد حاضر در محیط، میزان آفتاب گیر بودن محیط، وجود عوامل گرما زا، میزان گردش هوا می باشد .
همچنین کاربری محیط نیز در انتخاب کولرگازی تاثیر دارد . کولرگازی مورد استفاده در محیط های مسکونی ، اداری و صنعتی از نظر تکنولوژی و ظرفیت کولرگازی متفاوت هستند .

شاید تحقیق و به یاد سپردن تمامی نکات فنی مربوط به کولرهای گازی برای خریداران مقدور نباشد به همین دلیل کارشناسان فروش ما در هواسازی ، آماده ارائه مشاوره فنی لازم برای خرید کولر گازی هستند .

نمایندگی کولر گازی زانتی اندیشه

نمایندگی کولر گازی زانتی اندیشه

نصب، تعمیر و سرویس کولرگازی زانتی در اندیشه

نمایندگی کولر گازی هایسنس اندیشه

نمایندگی کولر گازی هایسنس اندیشه

نصب، تعمیر و سرویس کولرگازی هایسنس در اندیشه

نمایندگی کولر گازی هیوندای اندیشه

نمایندگی کولر گازی هیوندای اندیشه

نصب، تعمیر و سرویس کولرگازی هیوندای در اندیشه

فروش نقدی و اقساطی کولرگازی هومکس در اندیشه

فروش کولر گازی هومکس اندیشه

فروش نقدی و اقساطی کولرگازی هومکس در اندیشه

فروش کولر گازی اورینت اندیشه

فروش کولر گازی اورینت اندیشه

فروش نقدی و اقساطی کولرگازی اورینت در اندیشه

دیدگاه نوشته

تماس سریع