تعمیر، نصب، سرویس و نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در اندیشه

تعمیر، نصب، سرویس و نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در اندیشه

تعمیر، نصب، سرویس و نمایندگی پکیج ایران رادیاتور توسط گروه هواسازی در اندیشه و فردیس، آماده ارائه خدمات تعمیر پکیج و فروش و نصب قطعات در اندیشه و فردیس می باشد،تعمیر، نصب و نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در اندیشه،  اگر به دنبال تعمیر سریع پکیج، خرید قطعات اورجینال پکیج و یا خرید پکیج در اندیشه هستید با گروه هواسازی تماس بگیرید ما در تمام ساعات شبانه روز پاسخگوی درخواست های شما خواهیم بود.

تعمیر، نصب، سرویس و نمایندگی پکیج ایران رادیاتور توسط تیم هواسازی

گروه هواسازی با بهره گیری از متخصصان نصب، سرویس و نمایندگی پکیج ایران رادیاتور و همچنین ابزارآلات فنی به روز توانایی ارائه خدمات مطلوب به شما عزیزان را دارا می باشد، خدمات ما شامل تعمیر پکیج ایران رادیاتور در اندیشه، نصب پکیج ایران رادیاتور در اندیشه، سرویس پکیج ایران رادیاتور در اندیشه و به طور کلی نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در اندیشه می باشد که برای هر بخش از خدمات خود از نیرو های متخصص بهره می بریم.

شما میتوانید برای تعمیر، نصب و نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در اندیشه با تماس و یا مراجعه حضوری سفارشات خود را جهت خرید پکیج و یا قطعات مربوط به سیستم گرمایشی منزل خود ثبت کنید.

تعمیر پکیج زمینی در اندیشه

تعمیر و نمایندگی پکیج زمینی ایران رادیاتور در اندیشه

بنابر تولیدات فعلی کارخانه ایران رادیاتور پکیج‌ و شوفاژ زمینی ایران رادیاتور زمینی در دو نوع که هرکدام در دو سری تولید و ارائه می شود :

  • پکیج زمینی Z 60FA ایران‌رادیاتور
  • پکیج زمینی Z 36FF ایران‌رادیاتور
  • پکیج زمینی گازسوز ایران رادیاتورمدل G35
  • پکیج زمینی گازوئیل سوز ایران رادیاتورمدل D35

مطالب مرتبط: 

تعمیر پکیج در اندیشه

پکیج زمینی چیست؟

برای تعریف پکیج زمینی بهتراست بدانید که پکیج به نوعی سیستم گرمایشی گفته می‌شود که امروزه جایگزین موتور خانه‌ها شده اند. پکیج‌ها در دو نوع زمینی و دیواری می‌باشند که نوعی از آن که بر روز زمین قرارداده می شود (البته با نصب تخصصی) پکیج زمینی گفته می شود.

تعمیر و نمایندگی پکیج دیواری ایران رادیاتور در اندیشه

پکیج دیواری چیست؟

همانطور که در پکیج زمینی گفتیم پکیج شوفاژ به نوعی سیستم گرمایشی گفته می‌شود که امروزه جایگزین موتور خانه‌ها شده اند. پکیج‌ها در دو نوع زمینی و دیواری می‌باشند و به نوعی از آن که بر روز دیوار نصب می گردد پکیج دیواری گفته می شود که ظاهری شبیه به آبگرمکن دیواری دارد و زمانی که آب گرم را باز می‌کنید سنسور‌های موجود درون آن آب را گرم می‌کنند.

پکیج دیواری یکی از پرطرفدار ترین‌ها است چرا که مکان کمتری را اشغال می‌کند.

پکیج دیواری آب مصرفی شما برای حمام، دستشویی، ظرفشویی و … و همچنین آب گرم مورد نیاز برای گرمای محیط به واسطه رادیاتور را نیز تامین می‌کند و با استفاده از دود کش دود حاصل از آن را به بیرون منتقل می‌کند.

تعمیر پکیج دیواری در اندیشه

پکیج های ایران رادیاتور

معرفی شرکت ایران رادیاتور

همانطور که می دانید گروه صنعتی ایران رادیاتور بزرگترین تولید کننده انواع پکیج شوفاژ دیواری ، رادیاتورهای آلومینیومی، ،زمینی و انواع مشعل(خانگی و صنعتی) در ایران و حتی خاورمیانه است، که

در سال ۱۳۵۸ با تکیه بر تخصص صنعت ریخته گری ایرانی در تولید رادیاتورهای آلومینیومی و ورود آن از اروپا تاسیس گردید.

اولین محصول ایران رادیاتور

در سال ۱۳۵۹ اولین محصول رادیاتور آلومینیومی داخلی وارد بازار گردید و گرمابخش ساختمانها در سطح کشور گردید، در سال ۱۳۶۶ بعلت رشد سریع و کبود فضای تولید، کارخانه به شهر صنعتی رشت که از نظر فضا قابل گسترش بود، جابجا شد و در سال ۱۳۶۹ بعلت کیفیت عالی و قیمتهای رقابتی وبه کمک کمپین تبلیغاتی عمو یادگار بزرگترین تولید کننده صنایع گرمایشی تبدیل گردید و صادرات تولیدات به ۳۰کشور شروع گردید

شرکت ایران رادیاتور

  • در سال ۱۳۷۰ شرکت مشعل کار ری برای تولید مشعلهای خانگی و صنعتی شروع به فعالیت نمود.
  • در سال ۱۳۷۸ شرکت گیلان شکیبا برای تولید انواع حوله خشک کن شروع به فعالیت نمود.
  • در سالهای ۱۳۷۹ الی ۱۳۸۴ از طرف وزارت بازرگانی بعنوان برترین صادر کننده سال معرفی گردید.

و سرانجام در سال ۱۳۸۳ با توجه به نیاز بازار به پکیج دیواری شرکت ایران رادیاتور تصمیم به تحقیق و بررسی در مورد تولید پکیج دیواری گرفت . با توجه به سابقه خوب این شرکت در تولید رادیاتور آلومنیومی و مشعل ، مهندسان این شرکت تمام تلاش خود را برای تولید پکیجی در خور نام این گروه صنعتی به کار بستند. با توجه به فاز اولیه تصمیم بر این اساس بود که تمام قطعات به صورت SKD وارد شده و در کارخانه ایران رادیاتور مونتاژ گردد.

مهندسان شرکت با تحقیق بررسی تمام تلاش خود را برای تهیه قطعات از بهترین شرکت های اروپایی انجام دادند و با توجه به اینکه شرکت ایران رادیاتور نماینده انحصاری کارخانه willo آلمان در ایران می باشد قلب تپنده پکیج که همان پمپ آن باشد به این شرکت سفارش داده شد.

ایران رادیاتور با توجه به رقیب قوی و با تجربه همچون بوتان راه سختی را در میان داشت اما با تلاش وحفظ کیفیت محصولات خود توانست به رقیبی برای شرکت بوتان تبدیل شود. شاید سری های اول پکیج های تولیدی ایران رادیاتور آن کیفیتی که باید را نداشته بود اما با گذشت زمان و کسب تجربه این شرکت توانست اشکالات را برطرف کرده و به دستگاهی قابل قبول دست یابد.

تعمیر، نصب، سرویس و نمایندگی پکیج در شهرک اندیشه

دیدگاه نوشته

تماس سریع