تعمیر، نصب و نمایندگی پکیج بوتان در اندیشه

تعمیر، نصب و نمایندگی پکیج بوتان در اندیشه توسط گروه هواسازی در اندیشه و فردیس، آماده ارائه خدمات تعمیر، نصب و نمایندگی پکیج بوتان در اندیشه می باشد،تعمیر، نصب و نمایندگی پکیج بوتان در اندیشه،  اگر به دنبال تعمیر سریع پکیج، خرید قطعات اورجینال پکیج و یا خرید پکیج در اندیشه هستید با گروه هواسازی تماس بگیرید ما در تمام ساعات شبانه روز پاسخگوی درخواست های شما خواهیم بود.

تعمیر، نصب، سرویس و نمایندگی پکیج بوتان توسط تیم هواسازی

گروه هواسازی با بهره گیری از متخصصان نصب، سرویس و نمایندگی پکیج ایران رادیاتور و همچنین ابزارآلات فنی به روز توانایی ارائه خدمات مطلوب به شما عزیزان را دارا می باشد، خدمات ما شامل تعمیر پکیج بوتان در اندیشه، نصب پکیج بوتان در اندیشه، سرویس پکیج بوتان در اندیشه و به طور کلی نمایندگی پکیج بوتان در اندیشه می باشد که برای هر بخش از خدمات خود از نیرو های متخصص بهره می بریم.

شما میتوانید برای تعمیر، نصب و نمایندگی پکیج بوتان در اندیشه با تماس و یا مراجعه حضوری سفارشات خود را جهت خرید پکیج و یا قطعات مربوط به سیستم گرمایشی منزل خود ثبت کنید.

نصب پکیج بوتان در اندیشه

نصب پکیج بوتان در اندیشه، گروه خدماتی هوا سازی، با بهره مندی از کارشناسان مجرب آماده ارائه مشاوره رایگان جهت خرید مناسب ترین پکیج بوتان متناسب با شرائط محل نصب و نیز پائین ترین قیمت بازار می باشد.

همچنین پس از انتخاب و خرید پکیج بوتان در اندیشه مورد نظر، عملیات اجرایی نصب توسط تکنسین های مجرب تیم هوا سازی که مورد تائید شرکت بوتان می باشند در اسرع وقت صورت خواهد گرفت.

در صورت نیاز به نصب پکیج بوتان در اندیشه، خدمات پس از فروش شرکت بوتان توسط عوامل فنی گروه تعمیر، نصب و نمایندگی پکیج بوتان در اندیشه با بهترین کیفیت ارائه خواهد گردید.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، تیم هوا سازی می باشد.

شرایط نصب پکیج بوتان در اندیشه

  • لوله کشی آب سرد و گرم مصرفی و شیر های آب سرد و گرم مصرفی در زیر دستگاه آماده باشد .
  • لوله کشی رفت و برگشت رادیاتور ها با قطر سه / چهارم محیا باشد .
  • لوله کشی گاز با فاصله استاندارد .
  • داشتن دودکش مستقل با سایز ۱۵ و دارا بودن حداقل ارتفاع ۴ متر برای دستگاه های دودکش دار و برای دستگاه های فن دار دسترسی نزدیک از طریق پنجره یا دیوار خارجی به هوای آزادو یا دود کش مرتبط به فضای آزاد.
  • نصب صحیح تمام رادیاتور های ساختمان با رعایت استاندارد .
  • اطمینان از تامین شدن هوای لازم برای سوختن در دستگاه ( تامین اکسیژن کافی در محل نصب دستگاه ) به صورت گردش طبیعی هوا و بدون استفاده از فن و یا وسیله ای دیگر.
  • صحت سیستم برق رسانی به دستگاه و وجود سیستم ارت و استفاده نمودن از یک محافظ برق مناسب برای دستگاه
  • وصل بودن آب شهر ساختمان و نبودن مشکل در سیستم آب رسانی ساختمان و مناسب بودن فشار آب ساختمان
  • استفاده از رسوب گیر و صافی مناسب با تایید نصاب .

مطالب مرتبط:

فروش پکیج در اندیشه

عوامل موثر بر هزینه نصب پکیج بوتان در اندیشه

  • لوله کشی پکیج بوتان:

این فاکتور تاثیر اصلی خود در نصب پکیج بوتان و برندهای دیگر را زمانی نشان می‌دهد که نصاب ناچار باشد تعمیرات و تغییراتی را در لوله کشی ساختمان اعمال کند.

علاوه بر این مورد، نوع و کیفیت لوله‌های مورد استفاده نیز بر هزینه نصب پکیج و رادیاتور موثر است.

  • محل نصب پکیج بوتان:

اگر محل نصب درنظر گرفته شده نیز به گونه‌ای باشد

که نصب پکیج بوتان یا هر برند دیگری را با چالش جدی مواجه کند (مثلا گوشه‌هایی که دسترسی به آنها ساده نیست)، باید امکان افزایش اجرت نصاب پکیج را در نظر داشت.
از جمله موارد دیگری که به هزینه نصب پکیج و رادیاتور اضافه می‌شوند می‌توان به اجرت نصاب و سایر لوازم جانبی مصرف شده در روند کار است.

توجه کنید که هزینه نصب رایادتور شوفاژ هم بطور جداگانه و براساس مدل و اندازه آن مشخص می‌شود که در مطلب مربوط به آن بطور کامل توضیح داده شده است.

تماس سریع